Jedná se o rozšíření Smart hry od společnosti Mindok - na ledové kře. Toto rozšíření ...

258 Kč

skladem

Myší království

Doporučený věk: 6 +

Myší království

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. ProMYŠlená (e)mentální rozcvička! Dokážete umístit žluté dílky skládačky na herní plán tak, aby všechny myšky mohly pohodlně vykukovat skrz díry v plátku sýra? Jedinečná logická hra pro hráče v každém věku. 48 rébusů od snadných po náročné. Ideální provedení pro hraní na cestách.

276 Kč

skladem

Smart - Králík Kuk

Doporučujeme

Doporučený věk: 2 +

Smart - Králík Kuk

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. Králík Kuk je logická hra pro nejmenší děti. V krabici najdete 3 velké dřevěné díly krabice, roztomilého králíka a 60 zajímavých rébusů. Stojí králík na červeném, na žlutém nebo na modrém dílu? A dívá se skrz kruh, nebo skrz hvězdičku? S králíkem Kukem děti objevují úžasný svět třírozměrného prostoru.

579 Kč

skladem

Smart - Brouci v akci

Doporučený věk: 7 +

Smart - Brouci v akci

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. Hrajte si na schovávanou s brouky! Umístěte 4 magnetické herní dílky na herní plán tak, že budou vidět pouze brouci zobrazení v zadání a ostatní se schovají. Jedinečná logická hra pro hráče v každém věku. 48 rébusů od snadných po náročné. Ideální provedení pro hraní na cestách.

276 Kč

skladem

Smart - Safari rozšíření

Doporučený věk: 7 +

Smart - Safari rozšíření

Rozšíření k hlavolamové hře Safari: Schovej a najdi. Je třeba umístit 4 herní dílky s džunglí tak, aby na otevřené pláni zůstala jen některá zvířata. V každém z rébusů jsou stovky možností, jak umístit jednotlivé herní dílky, ale vždy pouze jediné řešení. Toto rozšíření přináší 48 nových rébusů a také jeden nový herní dílek. Při řešení nových rébusů máte vždy výběr z pěti dílků.

264 Kč

skladem

Smart - Tajemný chrám

Doporučujeme

Doporučený věk: 7 +

Smart - Tajemný chrám

Hlavolamová hra z řady SMART GAMES. Neztraťte se v pohyblivém labyrintu! V bludišti chodeb tajemného chrámu stěny neustále mění místa. Jeden chybný krok a skončíte jako krmení pro krokodýly. Jen velice chytrý dobrodruh dokáže z tohoto prokletého labyrintu vyjít bez úhony. Zvládnete to?

379 Kč

skladem

Smart - Tangramy Zvířata

Doporučený věk: 5 +

Smart - Tangramy Zvířata

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. 7 dílů tangramu, nekonečné množství kombinací. Tangramy jsou velmi stará čínská hra. Nikdo přesně neví, kdy a jak vznikla. Podle legendy staré více než 1000 let muž jménem Tan upustil na zem dlaždici a ta se rozbila na 7 částí. Když se ji pokoušel složit zpět do tvaru čtverce, zjistil, že se dá složit řada různých tvarů.

289 Kč

skladem

Smart - Vodní svět

Doporučený věk: 5 +

Smart - Vodní svět

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. Hrajte si na schovávanou s vodními zvířaty! Umístěte 4 magnetické herní dílky na herní plán tak, že budou vidět pouze zvířata zobrazená v zadání a ostatní se schovají. Jedinečná logická hra pro 1 hráče v každém věku. 48 rébusů od snadných po náročné. Ideální provedení pro hraní na cestách.

276 Kč

skladem

Smart - Vikingové v bouři

Doporučený věk: 6 +

Smart - Vikingové v bouři

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. Přestojí váš mozek bouři? Vikingské lodě jsou uprostřed oceánu lapeny v obřím hurikánu. Dokážete je navigovat ven z bouře? Vikingové v bouři jsou originální logická hra, ve které se lodě pohybují pomocí otáčení jednotlivých dílků s vlnami. Ale pozor! Často jeden z dílků blokuje otáčení ostatních. Pouze velmi statečný a zároveň velice chytrý Viking má šanci vyvést svoji loď z vlnobití způsobeného ohromnou bouří.

460 Kč

skladem

Smart - 3 náklaďáky

Doporučený věk: 3 +

Smart - 3 náklaďáky

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. Vyrážíme na cestu! Je čas nakládat! Tři veselé náklaďáky se chystají na dlouhou cestu. Před tím, než vyrazí, musejí ještě naložit spoustu věcí. Vejdou se všechny ty balíky na jejich korby? Pomozte jim všechno správně naložit, ať mohou brzy vyrazit! 3 Náklaďáky jsou hra, která se bude rozvíjet společně s vašimi dětmi. Menší děti si nejdříve zkoušejí náklaďáky nakládat a prostě si s nimi hrají jako s hračkami. Větší děti se mohou vydat na dobrodružství, které představuje 48 rébusů odstupňovaných od snadných po náročné.

550 Kč

skladem

Smart - Angry Birds Staveniště

Doporučený věk: 7 +

Smart - Angry Birds Staveniště

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. Postavte pevnost pro prasata a dobijte svět! Tato logická hra založená na principech oblíbených her z řady SMART GAMES pořádně potrápí vás mozek. Umístěte 4 herní dílky na staveniště tak, aby byla vidět jen některá prasata. Čas od času se ukáže i jeden z naštvaných ptáků! Tato hra z řady SMART GAMES pro jednoho hráče od 7 let je rozhodně větší výzva, než se na první pohled zdá.

367 Kč

skladem

Smart - Angry Birds Útok

Doporučený věk: 5 +

Smart - Angry Birds Útok

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. Zbavte se těch prasat! V této logické hře musejí ptáci naskákat na prasata tak, aby všechna prasata zmizela. Posouvejte průhledné herní dílky do té chvíle, než jsou všechna prasata zakryta ptáky. Klasický a oblíbený mechanismus posouvání dílků je v této hře zpracován novým zajímavým způsobem. Hra z řady SMART GAMES pro jednoho hráče od 5 let.

379 Kč

skladem

Smart - Žravé příšerky

Doporučený věk: 7 +

Smart - Žravé příšerky

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART GAMES. Jen nejsilnější může přežít! Pohybujte příšerkami po herním plánu tak, aby se navzájem jedly. Rébus je vyřešen až tehdy, když na herním plánu zbývá pouze jedna velká příšerka.

478 Kč

skladem

Smart - Stavitelé

Nejprodávanější

Doporučený věk: 5 +

Smart - Stavitelé

Hlavolamová hra z řady SMART GAMES. Postav z dřevěných dílků krásný velký dům. Dej pozor, aby tvůj stavitel stál vždy nahoře, aby měl o stavbě dobrý přehled. Úkol splníš ve chvíli, kdy je budova postavená a tvůj stavitel stojí stále nahoře. Hra, která může být výzvou pro celou rodinu. Rozvíjí především prostorovou představivost a jemnou motoriku.

574 Kč

skladem

Smart - Čarovný les

Doporučujeme

Doporučený věk: 5 +

Smart - Čarovný les

Hlavolamová hra ze série magnetických cestovních her z řady SMART GAMES. Najdi kouzelnou cestu přes tajuplný les! Projdi se čarovným lesem. Můžeš potkat jednorožce nebo čarodějnici. Kolem cesty tě čekají prastaré stromy a magické houby. Ale pozor, aby ti přes cestu nepřeběhla černá kočka nebo aby ses neproměnil v žábu. Jedinečná logická hra pro hráče v každém věku. 48 rébusů od snadných po náročné. Ideální provedení pro hraní na cestách.

276 Kč

skladem

Smart - Noemova Archa

Doporučujeme

Doporučený věk: 5 +

Smart - Noemova Archa

Hlavolamová hra ze série magnetických cestovních her z řady SMART games. Druhů zvířátek je tolik a do Archy se vejdou jen tak tak. Proto je třeba velmi dobře přemýšlet, jak je do útrob lodi naskládat. Důležité je, aby páry jednotlivých druhů vždy byly u sebe. Ujistěte se, že všechna zvířátka budou na palubě před tím, než archa vypluje.

276 Kč

skladem

Smart - IQ Fit cestovní hra

Doporučený věk: 6 +

Smart - IQ Fit cestovní hra

Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Cílem je vyřešit rébus tak, že jsou všechny dílky umístěny na herní plán a na herním plánu nezbývají žádná volná místa. Všechny vyčnívající kuličky musejí být skryté v otvorech v herním plánu tak, že vznikne rovná plocha.   Smart Games jedinečná kombinace hry pro jednoho a hlavolamu jednoduchá pravida dlouhé hodiny skvělé zábavy zajímavé herní mechanismy kvalitní provedení a krásné grafické zpracování rozvíjí logické myšlení, prostorovou představivost, koncentraci, plánování

276 Kč

skladem

Smart Chytré autíčko

Nejprodávanější

Doporučený věk: 3 +

Smart Chytré autíčko

Hra Smart Chytré autíčko je dřevěná logická hra pro jednoho hráče. Cílem hry je poskládat dřevěné autíčko podle jedné ze 48 úloh. Zvládnete postavit autíčko ze čtyř dřevěných dílků? Typ autíčka zůstává stejný, ale stavební plány jsou čím dál tím náročnější! Řešitelé mají k dispozici zadání, která obvykle ukazují autíčko z jedné strany, nejčastěji z profilu. Úkolem řešitelů je kostky do autíčka naskládat tak, aby výsledek odpovídal zadání. Náročnost jednotlivých úloh roste. A protože není vždy snadné najít řešení, součástí balení je i knížka, která řešení všech úloh obsahuje. Dřevěné autíčko může snadno sloužit i jako hračka. Když je autíčko hotové, vezměte ho na testovací jízdu! Je to výzva nejen pro kluky! Hra posiluje logické myšlení, učí strategickému plánování a rozvíjí prostorové a hmatové vnímání.   Obsah: Dřevěné auto 4 dřevěné barevné kostky Knížka s 48 řešeními úloh Smart Games jedinečná kombinace hry pro jednoho a hlavolamu jednoduchá pravida dlouhé hodiny skvělé zábavy zajímavé herní mechanismy kvalitní provedení a krásné grafické zpracování rozvíjí logické myšlení, prostorovou představivost, koncentraci, plánování

574 Kč

skladem

Smart - Titanic

Doporučený věk: 8 +

Smart - Titanic

Titanic se vydal na svou plavbu, aby dosáhl pověsti nevětší a nejrychlejší lodi na světě. Ale bohužel, v cestě mu stál obrovský ledovec a nádherná luxusní loď plná pasažérů se potápí do mořské hlubiny. Bude na vás, abyste zachránili co možná největší počet cestujících před jistou smrtí v ledovém oceánu. Hledejte nejlepší a nejrychlejší cestu, kudy se dostat z lodi a přežít!

415 Kč

skladem

Smart - Auto blok rozšíření

Doporučený věk: 7 +

Smart - Auto blok rozšíření

Hlavolamová hra pro 1 hráče ze série SMART games. Všem jednotkám! "Podezřelý jede v kradeném červeném sportovním autě. Míří na východ, směrem k centru města. Odmítá zastavit a může být ozbrojen. Obkličte ho a zablokujte všechny únikové cesty!" Ve hře Auto Blok se stáváte velitelem dramatického policejního zásahu. Vaším úkolem je zkoordinovat jednotky v policejních vozech tak, aby obklíčily prchajícího zločince, zablokovaly všechny únikové trasy a zločince zatkly. Budete potřebovat logické myšlení a dobrou prostorovou představivost. Toto rozšíření přináší 60 nových rébusů a takénový díl.

281 Kč

skladem

Smart - Zámecké schody

Nejprodávanější

Doporučený věk: 4 +

Smart - Zámecké schody

Když princ hledá svoji princeznu… Princeznu uvěznil zlý čaroděj ve věži! A statečný princ se vydává na její záchranu. Pomůžete mu? Postavte z krásných dřevěných dílků schody a mosty tak, aby princ mohl zachránit princeznu. Posilte své mozkové závity s touto krásnou dřevěnou 3D logickou hrou. Ve hře najdete jak jednoduché úkoly pro stavitele začátečníky, tak i úkoly náročné pro zkušené architekty. Hra Zámecké schody je vytvořená tak, že rozvíjí logické myšlení a prostorovou představivost. Zámecké schody - Smart hra od Mindok je určena pro 1 hráče Doporučený věk hráčů je: 4-9 Obvyklá doba hraní je: 20 minut

669 Kč

skladem

V pořádku