Dříve: 598 Kč
559 Kč

skladem

Párty Time 18+

Doporučený věk: 18 +

Párty Time 18+

Jak již název této hry napovídá, je čas na párty! Při plnění některých úkolů se možná budete červenat, ale jen díky nim nakonec pořádně rozjedete párty a královsky se pobavíte.Tak už pojďte na věc! Při pantomimě předveďte to nejlepší, co ve vás je. Popusťte uzdu vaší kreativitě při modelování a zapojte fantazii při vysvětlování pojmů či slovních spojení. U modelování si můžete pomoct ohebným panáčkem, který vás bude vždy poslouchat. Kdo z vás bude odvážnější a dostane se do cíle jako první? Hra Párty Time 18 + je vhodná i pro dva hráče. Díky originálnímu hernímu systému budete hrát proti smyšlenému páru, který vám nedá nic zadarmo. Kdo z vás nakonec vyhraje? Spolupracujte, ale pozor na akční políčka!

619 Kč

skladem

Párty Alias Junior

Doporučujeme

Doporučený věk: 4 +

Párty Alias Junior

Zábavná párty hra pro nejmenší. Tato interaktivní společenská hra rozvíjí fantazii, vyjadřovací schopnosti a slovní zásobu dětí již od 4 let. Děti popisují, předvádějí nebo malují nejen věci, se kterými se setkávají v každodenním životě, ale i postavy z pohádek a oblíbených příběhů.

485 Kč

skladem

Slovní expres

Doporučený věk: 8 +

Slovní expres

Vzdělávací hra ze série Sova Moudrá hlava pro 2-4 hráče. Slovní expres je napínavá slovní hra nabitá emocemi. Hráči musí zapojit všímavost, postřeh a slovní zásobu. Jenom ten, kdo nejrychleji sestaví slovo z písmen na kartách, a jako první bouchne do zvonku, získá za odměnu žeton.

219 Kč

skladem

Mistr slova - cestovní verze

Doporučený věk: 8 +

Mistr slova - cestovní verze

Mistr slova je svižná slovní hra pro 2-10 hráčů. Hráči se snaží, v čase vymezeném přesýpacími hodinami, složit slovo z písmen na kostkách vržených z kelímku. Po složení slova se stanoví jeho bodová hodnota. Vítězí ten, kdo jako první dosáhne předem dohodnuté bodové hranice. Hra přiměje účastníky přemýšlet i soustředit se. V každé hře si hráči rozšiřují svou slovní zásobu a osvěžují pravidla pravopisu.

169 Kč

skladem

Tik tak bum Junior Disney

Doporučený věk: 5 +

Tik tak bum Junior Disney

Rychlá slovní hra Tick Tack Bumm Junior rozvíjí kreativitu, spontánnost a slovní zásobu! Oblíbené motivy od W. Disney nás zavedou do světa pohádek. Témata na kartách jsou nejen napsaná, ale i doplněná ilustrací, což ocení především menší fanoušci, kteří neumějí číst.

334 Kč

skladem

Tik Tak Bum Junior

Nejprodávanější

Doporučený věk: 5 +

Tik Tak Bum Junior

Tik Tak Bum junior je vzrušující slovní hra určená pro děti již od předškolního věku. Hráči vymýšlejí slova, která mají spojitost s obrázkem na kartě. Musí být však rychlí, aby jim bombička nevybuchla v ruce! Hra Tik Tak Bum je vhodná i pro jazykové školy! Ve hře Tik Tak Bum se nejprve nastartuje bomba. Nikdo neví, jak dlouho bude tikat. Odkryje se první karta. Hráč, který má v ruce bombu, musí rychle říci nějaké slovo, které má spojitost s obrázkem na kartě. Například je-li na kartě pláž, může říci „písek", „lehátko", „mušle" apod. Pokud je slovo v souladu s obrázkem, předá hráč bombu dál. Hráči se střídají, dokud bomba tiká. Jakmile bomba vybuchne, musí si hráč, který ji právě držel v ruce, ponechat kartičku s obrázkem. Bomba se znovu nastartuje, odkryje se další karta… Hra obsahuje: 55 karet s veselými obrázky míst a situací, elektronická bomba, česká pravidla hry.

362 Kč

skladem

Kris kros klasik

Doporučený věk: 9 +

Kris kros klasik

Kris kros klasik je společenská hra se slovy, která se vytvářejí jako v křížovce. K sestavování slov na herním plánu se používají jednotlivá písmenka. Každé písmenko má svou bodovou hodnotu. Úkolem hráčů ve hře Kris kros klasik je sestavit svá písmenka do takových kombinací a umístit je na taková místa herního plánu, aby získali co největší počet bodů. Hra Kris kros klasik procvičuje paměť, myšlení a slovní zásobu. Kris kros klasik - hra od Dino je určena pro 2-4 hráče Doporučený věk hráčů je: 9+

287 Kč

skladem

Scrabble Junior

Doporučený věk: 5 +

Scrabble Junior

Scrabble je unikátní hrou se slovy. Junior verze součástuje dvě herní varianty – pro mladší a starší děti. Mladší děti se pobaví napojováním písmen na hracím plánu, který je vedle předtištěných slov plný i vydařených ilustrací. Ty napomáhají dokončovat přislušná slova. Děti získávají za každé dokončené slovo barevný žeton.

629 Kč

skladem

Mattel Scrabble Original

Znáte z TV

Doporučený věk: 9 +

Mattel Scrabble Original

Scrabble Original česká verze – stolní hra s písmenky a slovy pro 2–4 hráče. Herní plán má 15×15 polí a ze sta kamenů s písmeny české abecedy se sestavují slova vodorovně a svisle podobně jako křížovka. Každé písmenko má svou bodovou hodnotu, která je tím vyšší, čím je písmenko v naší řeči vzácnější. Účelem hry je sestavit slova s co nejvyšší bodovou hodnotou. Při hře se prověří a rozšíří slovní zásoba a trénují se kombinační schopnosti a postřeh

781 Kč

skladem

Tik tak bum! - hra od Piatnik

Nejprodávanější

Doporučený věk: 12 +

Tik tak bum! - hra od Piatnik

Rychlá slovní hra Tick Tak Bum! podporuje kreativitu, spontánnost a slovní zásobu. Společenská hra TIK TAK BUM! dokáže rozjet pořádný večírek. V ruce vám tiká bomba se speciálním časovačem, který způsobí, že bomba exploduje vždy v jiném intervale v rozmezí 10 - 60 vteřin. Nikdo tedy neví, jak dlouho bomba bude tikat, než vybuchne. Hráči hledají a vymýšlejí slova, obsahující dané slabiky, a přitom si přehazují tikající bombu. Komu bomba vybuchne v ruce, ten prohrává. Tik tak bum! - hra od Piatnik je určena pro 2-12 hráčů Doporučený věk hráčů je: 12+

362 Kč

skladem

Společenská hra Slova

Doporučený věk: 6 +

Společenská hra Slova

Slova.U této hry máte jedinečnou příležitost snadným a přirozeným způsobem rozvíjet nejen svou slovní zásobu a kombinační schopnosti, ale i paměť a postřeh. Procvičíte si též znalost českého jazyka. Možná budete překvapeni, jaké rezervy v těchto vědomostech ještě máte. Společenská hra Slova nabízí právě tolik možných kombinací, jak bohatá je Vaše slovní zásoba. Pravidla hry lze volně přizpůsobovat věku a schopnostem hráčů. Hra obsahuje hrací plán, 110 žetonů, 16 bonusových karet s obrázky, pytlík, kryt na kameny, návod.Toto je známá společenská hra firmy Bonaparte, určená pro dobrou zábavu dvou a více hráčů ve věku od 6 let.

277 Kč

skladem

Párty Alias

Znáte z TV

Doporučený věk: 11 +

Párty Alias

Party Alias je zábavná hra nejen se slovy vhodná na každou párty a mejdan! Pokud slavíte nebo pořádáte párty, hra Párty Alias rozproudí každou zábavu! Ve hře Párty Alias se snažíte ostatním spoluhráčům vysvětlit význam slov pomocí jiných výrazů například synonym, protikladů a jiných nápověd. Ale pozor, ve hře jsou políčka, na kterých na Vás čekají i jiné úkoly, jako například předvádění zvířat či povolání, hledání vhodných rýmů, popisování slavných osobností nebo hledání co nejvíce slov na jedno písmeno. Hra Párty Alias nesmí chybět na žádné párty a rodinné oslavě! Párty Alias - hra od Albi je určena pro 4 a více hráčů. Doporučený věk hráčů je 11 let. Obvyklá doba hraní je 45 minut.

526 Kč

skladem

Společenská hra Slovolam

Doporučený věk: 7 +

Společenská hra Slovolam

Máte rádi křížovky? Rádi trénujete paměť, postřeh a rozvíjíte slovní zásobu? Pak před Vámi leží nová výzva. Různé druhy hracích kamenů Vás donutí ještě více přemýšlet a kombinovat. Rodinná hra pro všechny generace.

251 Kč

skladem

V pořádku