3. Osadníci z Katanu Junior skladem 669 Kč
4. Knížata z Katanu - karetní hra pro dva skladem 461 Kč
5. Osadníci z Katanu Obchod v Evropě skladem 899 Kč

Osadníci z Katanu Obchod v Evropě

Doporučený věk: 12 +

Osadníci z Katanu Obchod v Evropě

Staňte se majitelem velké obchodní společnosti ve středověku, která vysílá své obchodníky do celé Evropy, aby hledali odbyt pro Vaše zboží. Z krajin okolo Vašich obchodních kanceláří získáváte suroviny a Vaši obchodníci pomocí těchto surovin budují další kanceláře na nových místech. Samostatně hratelné nezávisle na základní hře Osadníci z Katanu.

899 Kč

skladem

Osadníci z Katanu Atlantis

Doporučený věk: 12 +

Osadníci z Katanu Atlantis

Toto rozšíření přináší 10 různých scénářů a variant pro základní hru. Kromě hlavního scénáře Atlantis, ve kterém ostrov Katan postupně zaplavuje voda, si budete moci zahrát hru bez kostek, kdy místo hodu kostkou otáčíte kartičku s číslem a událostí. Dále budete s hráči soupeřit o osídlení zlatonosné řeky, džungle či nebezpečné sopky.

550 Kč

skladem

Knížata z Katanu - karetní hra pro dva

Doporučený věk: 10 +

Knížata z Katanu - karetní hra pro dva

Na Katanu se stále něco děje. Konají se trhy, ostrovem cestují kupci a všude se to hemží zrádci a špeluňkami. Ponořte se do napínavého života katanských knížat a prožívejte s nimi jejich osudy. Tato nově zpracovaná karetní hra Vám přinese spoustu dobrodružných zážitků!

461 Kč

skladem

Osadníci z Katanu - Rychlá karetní hra

Doporučený věk: 8 +

Osadníci z Katanu - Rychlá karetní hra

Osadníci z Katanu - Rychlá karetní hra je svižná hra s novými dobrodružstvími z ostrova Katan. Na Katanu se nikdy nestavělo tak rychle jako teď. Vesnice rostou jako houby po dešti a co chvíli vznikne nové město. Kdo si nepospíší, může na ovládnutí Katanu zapomenout! V této hře jde o to, abyste co nejlépe využili vaše suroviny a získali co nejvíce vítězných bodů. Je třeba postavit silnice, nasadit rytíře do boje, založit vesnice a města a ta dále rozvíjet. I když znáte velké Osadníky z Katanu, tahle hra Vás bude také bavit. Sice je v mnohém zjednodušená, ale je svižná a dobře promyšlená. A pozor, když dáte dohromady 2 tyto hry, můžete Osadníky hrát i v 6ti hráčích!

285 Kč

skladem

Osadníci z Katanu Junior

Doporučený věk: 6 +

Osadníci z Katanu Junior

Bylo nebylo... Dávno před tím, než na ostrov Katan dopluli první osadníci, se v jeho okolí pohybovaly skupiny nebezpečných pirátů. V této hře se stanete vůdcem jedné z nich. Budete stavět pirátská doupata, získávat zásoby, prohánět se na rychlých lodích a také obchodovat s ostatními piráty. Ale pozor, po ostrovech se také potuluje zákeřný duch černého piráta, který vám s chutí naruší vaše plány. Proto se vydejte vstříc dobrodružství a staňte se největším pirátem celého souostroví. Většina z vás už určitě slyšela o hře Osadníci z Katanu, která byla poprvé vydána v roce 1995 a od té doby ji hrají lidé úplně na celém světě. Základní hra Osadníci z Katanu je vhodná pro hráče asi od deseti let. Tato nová juniorská verze otevírá úžasný svět Osadníků dětem již od šesti let. Hra obsahuje: 1 oboustranný herní plán, 32 lodí, 28 pirátských doupat, 1 černého piráta, 119 karet surovin a karet papouška, 1 tržiště, 4 karty stavebních nákladů, 4 kartičky přístavů, 1 kostku, česká i slovenská pravidla hry. Osadníci z Katanu JUNIOR - hra od Albi je určena pro 3-4 hráče Doporučený věk hráčů je: 6+

669 Kč

skladem

Osadníci z Katanu - Města a rytíři

Doporučený věk: 12 +

Osadníci z Katanu - Města a rytíři

Divoké hordy Barbarů ohrožují ostrov Katan! Přilákalo je bohatství katanských měst. Barbarská flotila se blíží. Když Barbaři zaútočí, musí se rytíři sjednotit a postavit se jim. Pokud jsou příliš slabí, Barbaři vyrabují města a ta se pak stanou opět vesnicemi. Katanská města zažívají rozkvět, rozrůstají se až do metropolí. K městské výstavbě jsou potřeba nové karty - obchodní zboží. Staví se budovy ve třech oblastech: obchod, politika a věda. S každou novou stavbou vzrůstají šance na nové karty pokroku, které hráčům umožňují hlouběji zasahovat do hry a ovlivnit její výsledky. Toto rozšíření je pro zkušené hráče od 12 let. Nezbytná je dobrá znalost pravidel základní verze. Rozvinutost hry prodlužuje hraní hry o 1 hodinu. Zažijete však nová dobrodružství. Osadníci z Katanu - Města a rytíři - rozšíření ke hře od Albi je určeno pro 3-4 hráče Doporučený věk hráčů je: 12+

955 Kč

skladem

Osadníci z Katanu

Znáte z TV

Doporučený věk: 10 +

Osadníci z Katanu

Toto je nová verze klasické hry Osadníci z Katanu, ve které jsou nové tvary (plastické) figurek. Hra je jinak totožná s klasickou verzí. Představte si sami sebe ve věku objevů: vaše loď přistála po dlouhé a nebezpečné plavbě na pobřeží neobydleného ostrova. Je to ostrov Katan! Nejste ale jediným cestovatelem. Na pobřeží ostrova Katan přistáli i další neohrožení mořeplavci. Závod o nadvládu nad ostrovem právě začal! Muži a ženy z vaší expedice už objevili první dvě vesnice. Naštěstí je ostrov velmi bohatý na přírodní zdroje. Budujete silnice a také další vesnice, které se později rozrostou v města. Budete úspěšní v boji o to, kdo se stane vládcem Katanu? Klíčem k tomu je obchodování - některých surovin budete mít nadbytek, jiné vám budou chybět. Kamení za vlnu, obilí za dřevo. Obchodujete s tím co potřebujete, i s tím, co se právě nabízí. Dobře si rozmyslete, jaký bude váš další krok, postavte svoje vesnice na těch pravých místech a obchodujte tak chytře jak jen dokážete. Možná si vytvoříte slušné šance na výhru, nezapomeňte ale, že vaši spoluhráči také nejsou žádní hlupáci. Když se tím vším budete řídit, kdo ví - možná právě vy budete příštím vládcem ostrova Katan! Osadníci z Katanu - hra od Albi je určena pro 3-4 hráče Doporučený věk hráčů je: 10+ Obvyklá doba hraní je: 60 - 90 min

884 Kč

skladem

V pořádku